EXTREMT (O)VIKTIGT

Igår red jag faktiskt inget, stod istället och klippte Calle vilket tog iprincip hela dagen. Han är ju inte så liten som mina hästar är, och hade väldigt väldigt tjock päls så båda jag och saxen fick jobba hårt. Han blev jättefin tillsist iallafall, även om han blev väldigt randig. Skyller på all hans päls och att jag är lite sådär halvsjuk ;)

På kvällen hade vi "kick-off" med årets elitlag, pizza och grejer. Fick en påse godis som avtacknings-present eftersom jag ni inte kommer rida nå mer ponnylag. Kommer verkligen sakna ponnytiden, även om jag känner mig mer än klar där. Vårat elitlag 2011 va ju verkligen grymt, Team Gotland. Ett riktigt dreamteam :)


Bild på (några ur) världens bästa elitlag, nämligen VÅRT! ♥

Eftersom jag va så oerhört oeffektiv igår innebär det ju bara att jag har typ biljoner grejer att fixa idag istället, har egentligen fyra hästar som bör ridas så ska ta tag och planera dagen nu.
Ikväll blir det lugnt för min del, är hemma och vaktar hästarna.. Brukar smälla ganska mycket här i trakterna och då jag inte alls vet hur mina stora kommer reagera, men jag misstänker att iaf Otto kommer tycka det är hemskt scary, så känns det bäst att va hemma! Sen är jag ju rätt osocial ändå så går ingen nöd på mig på det viset.. Förhoppningsvis får jag sällskap av inte bara en utan två muppar ikväll. Gissa vilka?  
/Sara

Postat av: Hanna.v

ronja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2011-12-31 @ 19:09:59
URL: http://hannavilhelmsson.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: