Film

Finns det något roligare än när någon ramlar av eller bara enbart klantar sig, på hästryggen i det här fallet.. 
Här kommer min tredje bloopers-film, dom två andra är dock raderade pga olika anledningar så har gjort en ny som förhoppningsvis ingen blir alltför upprörd över att den ligger ute ;)

Förhoppningsvis lite uppiggande för er såhär i äckelvädret.. Jag kan då inte se den utan att skratta iaf!
Lite hemskt ändå hur ofta man(läs: jag) klantar till det.. /Sara



Föreslåt btw att ni har ljud på, annars är det mycket som inte alls kommer vara kul :)

Postat av: Lisa

Ha,ha! Superkul! Ett under att alla ryttare fortfarande kan stå på benen ju :-p

2011-12-29 @ 18:16:48
Postat av: sarajansson

hahah LOVELY!

kommer typ inte ihåg nåt av de där som va med på mej o esp xD

2011-12-29 @ 23:06:27
Postat av: Emma

ha ha jag dör vad kul! Älskar han som skrattar varje gång du/ni ramlar av och älskar hon i sista klippet som ropar att dottern (?) rider fel väg. Skitkul verkligen!

2012-01-05 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: