Film

Har inte så mycket att skriva om för tillfället, så då tänkte jag, varför inte lägga in en liten film på min fina fux.

I den här filmen få man se alla hans sidor, eftersom det är ganska svårt med ord att förklara hur han är så att ni som läser förstår, det är lätt att få sin häst att låta svårare än vad den egentligen är, och Castro är inte speciellt svår utan man skall bara ta honom på rätt sätt, för när han är på bra humör så hoppar han i alla lägen och är ganska lätt faktiskt. Jag är lite rädd för att folk skall tro att jag tror att ingen annan klarar av honom typ. Men så är icke fallet. ;)

Men här har ni en liten film iaf.


Postat av: En som undrar

Hej!

Ville bara fråga vem som sjunger den här verisonen på one way or another? :)



kram

2011-12-27 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: