Igårdagen (hästarna)

Igår så tömkörde jag Castro på banan, eftersom han vilade dagen innan så kändes detta som det bästa alternativet. Han skötte sig finfint och jobbade på bra.

Efter kände Lillemor igenom honom, muskler mm, och jag tror inte att det var så farligt fast han har vilat ett bra tag. Men sen har han ju skött sig otroligt bra de flesta gånger som jag ridit så ja hade väl lite på känn att han inte var allt för ihopbuntad. ;)



Sen ut till Stina och tog en liten kort skogstur på henne. Hon skötte sig fint!



Dagens planering ser ut såhär:

-Ha lektion för Molly på Curt.
-Rida dressyr på Castro, medans modern mockar. ;)
-Hoppa på Stina

Sen tror jag inte att det är så mycket mer för dagen. Usch jag har ett så hårt liv. Hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: