juldagen

Gud så mysig julen är ändå! Trots regn och lera.. Juldagen har tillbringats precis som den ska, legat och degat hela dagen! Va ute en sväng på Otto tillsammans med systrarna och kusin. Han va faktiskt riktigt fin!
Lite stök i början men sen släppte det och då va han superhärlig! Gjorde absolut inget speciellt utan red mest runt och försökte hålla honom positiv men utan att han skulle få slippa undan. Han är verkligen världens härligaste när han sätter den sidan till :)


Julafton igår va riktigt bra, fick inte jättemycket saker men har ju precis köpt en sadel och grejjer. Men jag fick plattång+hårfön, dyón tyglar, choklad och en klocka! Sen nå strumpor och lite pengar oxå. Så är nöjd med julklapparna, maten va goooood och sällskapet top notch! Inte illa alls. Hur va er jul?

Postat av: KarolinaWestberg

hejsan!

jag kommenterade ju bloggen för ett tag o skrev ett nr till en sadelmakare..

jag har ny mobil så inga nr finns kvar.. jag har lletat jätte mkt i bloggen men hittar inte min kommentar så jag kan få nr igen?

kan ni kanske kolla om ni hittar den? :)

2012-02-16 @ 21:39:43
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: