Lite filmer på lite olika hästar.

"Nattbloggaren" det är jag det. ;)

Iaf så har jag inte mycket för mig för tillfället, har nästan precis kommit hem från en otroligt trevlig födelsedagsmiddag hos faderns broder. :)


Så på grund av denna tristess så tänkte jag att varför inte lägga upp lite filmer från när jag rider olika hästar? Säkert är det endel som inte följt mig på min andra blogg, och då inte sett mig rida speciellt mycket. Men var inte ledsna för det, för här kommer filmer. ;)

Börjar med den gamle trotjänaren Curt.



Castro



Miss Stella



Nors Stella Nova



Pommeroy



Vanilla Sky (tredje gången jag hoppar henne)



Farbror Frej



Detta var nog allt jag hade att erbjuda er idag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: