Mitt mål 2012.

Jag har väl egentligen inte speciellt många mål till nästa år. Stina och Curt skall ju inte tävlas något och då har vi bara Castro kvar. ;)

Målen med Castro är först och främst att han skall bli fullt normal igen. Eller ja så normal han nu kan bli. ;)

Men när vi nått det målet så är det att kvala till 1.50m och helst starta 1.50m med okej resultat. Vi skall iaf starta någon 1.45m.

Skulle även vara kul att kvala och starta YRSM. Dock så har jag hört att han stod och studsa i ett hörn när han var med på SM som yngre. Haha.



Sen ett annat litet mål som jag har är att få min familj att köpa gård och flytta till fastlandet. Här på gotland är man ju ganska fast. Sen om jag lyckas med detta det märker vi. ;)

Och om jag skaffar någon till häst så blir det självklart andra och nya mål med den. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: