Så fruktansvärt jävla skönt!

Ursäkta språket, men för tillfället är jag kanske så glad, egentligen skulle Stella åka idag men jag får en hel vecka till med henne. <3

Har iaf varit på stan tillsammans med mormor idag. You just have to love REA. ;) Nej men det blev faktiskt endel kap, och ett kap har jag helt att tacka mormor för eftersom hon är en sån stamkund på Julia så fick hon mina nya skor för 300:- istället för 500:- NICE!

Jag har faktiskt inte ridit någon häst idag, Staden drog ut på tiden, samt så kunde jag ej sätta en fot i stallet. Så jag har knapt rört vid en häst idag. Skum känsla.

Men imorgon lär det bli mer häst och mer ridning, och en allt för pigg Castro eftersom han vilade idag. ;)



Dagens inkomst: En fet 0a
Dagens utgift: 1100:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: