Jahaja..

Dödare än dödast här ungefär.. Den enda aktiviteten är faktiskt ni läsare som kommenterar haha. Väärt.
Tänkte bara säga att som det ser ut nu kommer det inte skrivas något mer på bloggen, det känns ju helt värdelöst att vi är tre personer som ska skriva här, och vi är två som skriver, ibland..
Så nej, jag tycker det är kul att blogga och har ett behov att skriva av mig varje dag, sen bryr jag mig mindre om ifall någon läser eller bryr sig överhuvudtaget om vad jag gör. Så jag kommer fortsätta blogga på min egna blogg iallafall. Får se om jag och Ronja hittar på något lite längre fram. Vad tycker ni om det?? Seperata bloggar/ blogga tillsammans?

Annars är mina små monster finfina faktiskt, men jag orkar inte riktigt livet justnu. Skyller på min allergi som gör mig extra trött och nedstämd. En vecka kvar och ett berg med plugg, sen fyra veckor i stall innan studenten. Och efter det ser vi vart vinden blåser, kan ju säga att jag vill en sak ena dagen och en helt annan sak andra dagen. Är inte lätt när det är svårt. 
Men men, hejdå kompisar. Peace out.


Postat av: Lisa

Hej mitt namn är Lisa! Jag är 16 år och har landställe på Öland denna sommar har jag hyrt ponny ifrån birger ramnebrink och Vida i glömminge, först fick jag en ponny som hette Hokus Pokus men han har tydligen kastat av alla sina ryttare dem senaste åren men jag klarade av honom i 2veckor sedan har jag blivit av kastad nästan varje gång jag satte mig på honom. Så i måndags för en vecka sedan åkte Birger upp till oss och lämnade av Samona, jag som blivit lite nervös i min ridning efter alla av bockningar och stegringar håller emot Samona lite. Nu googlade jag Samona lite och hittade er! Jag undrar ifall det är er Samona på bilderna som finns på bloggen? :)
Sedan så vill hon ju hon helst galopera, men eftersom jag blivit lita skrämd m.m. Så tar vi det lungt arbetar henne i traven och skritten ridvägar bommar och tar det väldigt lungt och myser i stallet <3 Men ni verkar ändå ha ridit henne väldigt mycket så jag undrar hur gammal är hon och vad tror ni funkar best på henne 3:delat bett eller rakt bett? (har väldigt mycket frågor som ni får ursäkta) och sedan hon skuttar lite i galoppen, har hanterade ni det? Många kramar Lisa och Samona!! :) <3 Skulle vara kul om ni svarade! <3

2012-07-27 @ 14:03:07
URL: http://livetkomemellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: