Lugn Söndag.

Idag har man haft det ganska så chill. Har bara tagit hand om Dahrveshästarna+ ridit Obelix, som by the way var helt underbar, den hästen alltså, han blir bara mer och mer underbar för varje dag. MUMS! Och en riktig liten pussgurka har han blivit också, så söt! ;)


Sen har jag tagit en tur på Castro i skogen. Han hade sparkat på sig på insidan av ena frambenet så han var svullen, men inte halt, så därför fick det bara bli ett litet lugnt pass med mest skritt och trav. Även denna stora filur var mjuk, fin och arbetsvillig idag. Det gillas. :)


Sen resterande tid av dagen har jag enbart tagit det lugnt, känns som att min kropp har behövt det. Och imorgon blir det också en lugn dag, enbart två hästar som skall ridas, men sen på kvällen skall jag ut till Stranges och på Tisdag blir det jobb. Det är fint det! ;)

Och sen på Lördag händer (förhoppningsvis) något kul! Mer om det kommer efter helgen!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: