Och det blev succé!

Trodde väl då aldrig att jag skulle ha kul på denna travutbildning/spelansvarutbildning/totoutbildning, jag vad man nu skall kalla det jag var på. ;) Eller ja de första timmarna led man igenom, och självklart kommer jag knappt ihåg ett skit av vad de informerade oss om, som vanligt då alltså. ;)

Men sen när vi förflyttade oss till boulehallen så blev det andra bullar. ;) Jag skall fatta mig kort, tack för en underhållande eftermiddag Emma. ;)


Sen när allt var klart åkte jag utf och red Obelix, och herre jävlar vad han var fin, helt underbar hela passet. Det gillas skarpt. :)


Castro fick faktiskt vila igår, hade inte riktigt lust att åka ut vid 21 och rida honom, även jag har mina gränser. ;) Hehe




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: