TRÅÅÅKIGT

Blev ingen ridlektion för mig idag, min rygg har verkligen dampat loss ordentligt och jag kan varken sitta upp eller ligga ned, gå eller röra mig överhuvudtaget utan att det gör ont. Knappt sovit alls inatt, som tur är lyckades jag med hjälp av min chill-spellista på mobilen hamna lite halvt i sömn och sista gången jag kollade på klockan var den fyra så jag fick lite sömn iallfall. För tillfället är jag i sängen, men försöker hålla mig i köket så mycket som möjligt så jag sitter klokt - haha viktigt att ni vet det här..

Pappa har hursomhelst fixat ett besök vid naprapaten imorgonbitti, vid 08:00 . Brukar väl inte ta längre tid än 30-45min så med lite snabba takter hinner jag väl vara med på hopplektionen med Otto som börjar 08:45 oxå.

Nu ska jag iallfall plugga lite till och sen hoppas jag ridbanan inte är alltför blöt så jag kan låta mina hästar springa lite på linan, får bli dagens motion.


Hade mina hästar varit lite mer med alla ben på marken så kanske jag hade haft mindre ryggproblem?
Men hur tråkigt hade inte det varit? Ganska spännande att aldrig veta om man kommer ramla av idag eller inte.. ;)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: