Dagen

Woop, glad alla hjärtans dag eller något! Min firas med min kära familj och min mest älskade katt:) och så lilla grIsan och nassekatten förstås!

Är för övrigt på pissdåligt humör, har ätit alledels för lite idag och har svinont i ryggen. Stör mig och blir förbannad på folk av saker jag fullkomligt skitit i vanliga fall, men hungrig och trött är väl ingen jättebra kombination ;)

Ridit Ebba som va helt skogstokig haha, galopperade väl ungefär 45min i sträck och då bestod större delen av det av bockar och sparkar och andra knasigheter. Började bocka omkring redan i skritten och sen forsatte det så hela passet i princip. Sen blev hon ganska trött och va väldigt fin när jag trava av iaf :)

Otto longerade jag bara en stund så han skulle få rasta av sig lite i huvudet. Han ska hoppträna imorn så kan ju va trevligt om han lägger sin energi på lite rätt saker :) Han va väldigt fjantig och spänd, sen är han ingen häst som direkt kommer till arbete på lina utan han tycker de är ganska tråkigt och onödigt.



Nu ska jag stretcha ryggen så jag förhoppningsvis kommer kunna sova inatt, sen är väl maten snart klar och efter det blir det väl lite mys+plugg! Får se om jag kommer på något vettigt att skriva här oxå. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: