Dagens ridning!

När vi kom till ridhuset insåg i ganska snabbt att det inte skulle gå att rida därinne då det runnit in massor av vatten så det var bara en enda stor sjö därinne.. Fick rida på banan istället som va ganska hård, snöig, isig och full av vattenpölar. Härligt läge!
Jag som hade tänkt köra lite bommar och studs idag fick helt enkelt tänka om, va ganska omotiverad men lyckades få ett ganska värt pass ändå. Red igenom ungefär allt vi kan och det mesta satte fint och som det skulle. Han va lite slarvig i galoppombytena men det är sånt som han alltid löser inne på banan när det gäller så ingen idé att nöta massa på det när han inte är "in the mood" lixom.. hehe. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om passet förutom att han var fin och så :) lätt i handen, mjuk och fin, framme för skänkeln och det mesta gick att göra.. Ett bra pass alltså! ;)

Ebba fick vila, skulle longerat men hade glömt gjorden så det fick va. Bättre att köra på ordentligt när hon är fixad i fötterna osv :)



Kommer ett inlägg om hur jag lägger upp mina ridpass lite senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: