De går bra nu!

NOT.
Försov mig imorse helt galet mycket så fanns inte en chans att hinna till skolan. Va "bara" en tvåtimmars mattelektion jag missade men jag va ju sjuk förra veckan så de va väl inte så himla bra. Sen har min mobil vägrat samarbeta så de samtal jag tänkt ta tag i och ringa gick inte att genomföra, dessvärre..  
Har iallafall fått en hel del plugg gjort, tyvärr är de små gruskorn mot det berg jag har kvar. Typ.
Sen är jag jätteförkyld och kan knappt äta så känner mig helt seg trots att jag sov över 10h inatt.
Ska bli sjukt skönt med lov nästa vecka, sen är det faktiskt bara ynka 6v kvar till påsklovet och efter det är det bara praktiken kvar! Halfway there.. :)

Nu ska jag iallafall släpa mig ut i stallet och mocka, sen ska vi till ridhuset. Tror de blir lite bommar och små hinder bara, Lillen ska väl hoppa Svinto så får väl leka lite med det vi tar fram åt henne.


Snygga tjejer i Vetlanda förra året. hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: