Den absoluta favoritbebisen.

Lite vila + Ny sadel gjorde susen för Obelix. Han var riktigt pigg och framåt idag, och han sökte sig även neråt väldigt fint fast vi var i skogen och fast han gick först. En riktigt duktig liten bebis helt enkelt. :D




Sen har jag även tagit en tur på Castro idag. Jag och mamma tog en tur i skogen tillsammans, hon red Curt.

Castro var verkligen superfin på vägen bort, galopperade större delen av passet, men på vägen hem vart han väldigt pigg. Till en början var han väldigt pigg samtidigt som jag inte hade något i handen, sen efter ett tag så fick jag istället allt i handen, det blev några sparkar och ett litet luftsprång, men öronen var spetsade framåt hela tiden så det var nog mest av glädje idag. ;)

eftersom han blev lite pigg på slutet så avslutade jag med att rida på ängen. Asså den hästen är ju för tillfället helt underbar. Hade inget i handen och han skötte sig fin fint. Tränade lite byten vilket han gjorde riktigt bra, drog varken innan eller efter, trot eller ej så samlade han ihop sig otroligt fint och gjorde rena och fina byten, det är min gamling det. ;)




Stina fick faktiskt vila idag också. 4 ggr den här veckan är inte helt okej. Men för tillfället så skrittar vi ju bara på henne så det gör väl egentligen inte så stor skillnad, men ändå man får lite dåligt samvete..

Postat av: Annie

Vad har du för sadlar på dina hästar? + dom andra du rider ;)

2012-02-12 @ 13:06:08
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: