Du fina!

Idag har man minsann inte gjort mycket inte! Gick upp vid 11, satt framför tven till 3, dammsög lite innan mamma kom hem vid halv 4. Klippte lite knutar på katten och åkte sen till stallet med modern.


Idag fick pållarna bara en kort tur på rakbanan. Red först på åkern men eftersom Castro fick så stora styltor så gick vi till rakbanan där det var djupare snö. Tog den upp och ner en gång i trav och min fina jobbade som en gud. Riktig fin idag. :)


Riktigt jobbigt ridunderlag nu för tiden, antingen isbana eller styltsnö, men bara man vill så kan man hitta ställen där man kan jobba dom helt okej ändå, bara man vill så kan man, men visst hade det underlättat med ett ridhus. haha




Medans mamma fixade hö till hästarna så gick jag en liten promenad med Stina i mörkret. Mysigt! :)





Men imorgon blir det ändring på slappheten för då skall jag hjälpa Alva med hennes hästar, fixa mina hästar och på kvällen är det hopplektion på Obelix. En bra dag imorgon helt enkelt. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: