ergtfhj

Idag har jag faktiskt varit hemma, IGEN! Hehe..
Har så jävla ont i ryggen så har knappt kunnat sova inatt, och sen som grädde på moset så försökte otto dra iväg när jag tog ut han imorse, snorhalt som det va drog jag omkull iallfall och grisen sprang iväg! Mindre glad sara kan jag lova ;) Som tur var sprang han ut i hagen, dock fel hage så fick jaga honom i vilket fall...
Kändes iallafall inte helt bra att åka och spendera en heldag i stallet när jag knappt kan stå eller gå, än mindre rida och hålla på med löshoppning i ett kallt ridhus. Njaa.

Så dagen har spenderats med en massa pluggande, har faktiskt pluggat konstant sen klockan 10! Har bara lite kvar på svenskagrejen som ska in imorn, så de lär jag ju hinna med ikväll iallfall! Ute i god tid som vanligt haha, men jag intalar mig själv att jag jobbar bäst under press! ;)

Taggad på tävling ihelgen, blir att spruta på hej vilt med liniment och stretcha duktigt så kan det nog gå! Förhoppningvis har hästen grisat färdigt för veckan är är sådär snäll och gullig som han brukar va :)

Hästarna får iallafall vila idag, funderade lite på att longera Otto iallfall eftersom som ni kanske vet så mår han inte så bra av att vila.. Men underlaget och vädret är ju mindre mysigt så.. Förhoppningsvis får jag plats på hoppträning imorn oxå :)


Favoriten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: