Flashbacks osv...

Förlåt för att jag verkar ha försvunnit från jordens yta.
Går lite på halvfart för tillfället. Försöker få lite ordning på livet...
Har i princip levt i stallet senaste tiden och dem extra timmarna märks faktiskt på hästarna!
Otroligt kul när man får sån direkt respons så allt extra jobb och pyssel.
I super kondis, positiva och pigga som attan är dem allihop, tror aldrig att jag varit så suger på att börja tävla igen som nu! Har förresten tre för tillfället... Gör ett inlägg om den nya någon dag.
Kan berätta att det är en d-ponny som jag fått hem för att träna och tävla den innan den säljs.
Skolan är också underbar, älskar GHG BIG TIME! Men är nere i en down period för tillfället.
Tur att man har underbara människor omkring sig som stöttar och hjälper en.
Ska försöka få tid till att vara lite social och träffa väldigt saknade vänner i helgen.
Känns som jag har väldigt svårt att få ihop allting och att göra det lagom, antingen bor jag i stallet eller så har jag 0 motivation och vill helst bara skita i allting.
Känns som det förflutna kommer ikapp en lite för fort och att framtiden tar lite för lång tid på sig...


Bjuder på en underbar sommar bild på liten Alva och stooor Eva, en otroligt saknad ponny!

Postat av: Maya

Go goo Alva! Såna där perioder kan jag med ha (tro det eller ej) men då är hästarna himla bra att ha.

"Even if happiness forgets you a little bit, never completely forget about it. "

2012-02-03 @ 05:18:57
URL: http://mayawaldenstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: