Han ger mig lycka.

Idag har det då varit en helt underbar dag i stallet, men självklart saknades det en röd liten vovve...


Men iaf så åkte vi först in till stan (skrubbs) och klippte en häst, 200:-+ i plånboken, sen såg jag på när mamma red Bellman (en grå tjock liten travhäst)

Sen Åkte vi ut till våra små djur. Både Curt och Castro fick sig ett pass på ridbanan idag. (Mamma red Curt)

Castro var verkligen en GUD idag. Jag hade verkligen ingenting i handen och han var bra framme för skänklarna. Idag kunde jag göra allt som jag aldrig kunnat göra förut. Byta galopp flertal gånger, gasa på långsidan och sen med enbart hjälp av sätet få tillbaka honom till kortkort galopp, sluta på diagonalen i galopp och sen byta galopp när jag kom fram till spåret, ja snudd på allt kunde jag göra utan att han blev springig eller stark eller något, utan han stannade kvar hos mig hela tiden. UnderbaraUNDERBARA varelse!



Curt var tydligen också väldigt fin idag, jobbade med mamma och inte emot, men sen hade hon ju också ett jaktkandar på honom såååååå. ;) Hehe Men han är jävligt snygg den där ponnyn när han går i form, MUMS på honom. :)



När allt var klart så gick vi en liten promenad med Stina, så fick hon röra lite på fläsket och se på lite annat än bara hagen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: