Hemma

Precis hemkommen från skolan, lite smådrygt är det allt att vara iväg i över 11timmar för att tillbringa ynka 7timmar i skolan, och bara 6 av dem är med lektioner. Ändå bor jag ju bara lite drygt en halvtimme från Visby.. Är iaf iskallt ute och jag har väl frusit iprincip hela dagen, har en äcklig huvudvärk så min syn är helt fuckedup. Hästarna får helt enkelt vila idag, inte helt jättebra men det får gå.
Nu ska jag bara tina nåra grader sen ut i stallet och få in hästarna så fort som möjligt, hörs sen!




Postat av: Ronja

Det är därför man har körkort Sara. ;) hehehehehehhehehehehehheehehheeheheheheeheheheeheheheheehehehe

2012-02-03 @ 18:53:06
URL: http://gotlandsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: