Hopphopp

Kom hem för lite drygt en halvtimme sen och åt då dagens första mål, mindre bra hehe.
Va världens drygaste dag med tre timmar bildlektion och sen va matten inställd så hade inget att göra emellan 11-14 när min buss gick. Gick lite på stan och handlade lite mer eller mindre nödvändiga saker! Lägger upp vad sen.
Nu har jag precis bytt om och ska ut i stallet och åtminstonde rida en häst, förmodligen två.


Postat av: KarolinaWestberg

kan inte ni beretta om hur det är att gå på hästgymnasiet? jag vill gå något bra gymnasiym där jag kan bli allt, menvill inte sluta hålla på med ponnyn och sånt! så kan ni inte berätta lite hur det var ? :)

2012-02-07 @ 20:39:16
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: