Imorgon.

Här kommer min fullspäckade måndag att se ut.

-Vid 11 skall jag ut till Dahrves och rida Obelix.

-Hem och byta om och sen till tandläkaren och få en ny framtand vid 2

-Helst hinna hämta mamma hemma vid 3 (kan vara lite tidsoptemist här med tanke på att de skall ta bort hela tanden och skapa en ny)

-Åka till mina hästar och rida Castro

-Mocka och fixa allt annat till mina hästar medans mamma rider in Curt till rävhagen

-Kvart i 5 är det hopplektion på Curt för Ninna (mamma rider hem honom efter)

-6.20 skall jag vara ute vid Traume och rida lektion på Malena för Gill

-Sen hem och däcka framför tven. ;)


Får se om jag hinner med denna planering, men det borde ju inte vara några problem. ;)



(så förhoppningsvis är detta sista dagen i mitt liv jag lever med min otroligt fruktansvärt vedervärdiga glugg, eller gluggen blir iaf förhoppningsvis mycket mindre)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: