Lite omgivningar.

Här kommer lite bilder på ställen där jag brukar rida ute vid Hästnäs, tänkte att det underlättar lite att lägga ut bilder, så ni förstår lite mer vad jag pratar om när jag berättar vart jag rider, lättare att förstå genom bilder än när man försöker förklara med ord. ;)

Fler bilder kommer senare också.




Här har vi vägen till järnvägen, eller rättare sagt från järnvägen eftersom jag står i början av järnvägen på kortet. Men det är iaf den här vägen vi brukar få lägga i backen för att ta oss upp. Ganska lång bit att backa.



Här är den så kallade järnvägen. Den brukar man ta upp och ner några gånger när man inte har lust eller ork till något annat mer vettigt. ;)



Och sist ut har vi en bild på en utav åkrarna som vi brukar rida på. Eller rättare sagt så har de skottat fram som en travbana längre till höger där vi får rida. :)


Som sagt så kommer det lite fler bilder sanare, dessa var de enda jag hade nu. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: