Mina sadlar

Innan jag slocknar tänkte jag bara passa på att svara på Annies fråga(som ifs va till ronja men i brist på annat så tänkte jag att jag oxå kunde svara).

Annie om Den absoluta favoritbebisen.:
Vad har du för sadlar på dina hästar? + dom andra du rider ;)

Svar: 
Jag använder för tillfället en ganska gammal Zaldi Star hoppmodel på båda mina hästar. Den enda sadeln som är tillräckligt stor för mina överben haha ;) Sen har jag oxå en Jacson Legano (hopp) som inte passar någon av mina men som jag använde förut. Den är tillsalu btw så letar ni sadel så är det bara att höra av er ;) Tills den blir såld får jag väl använda den om det kniper på sadelfronten, annars hänger den bara där.
Utöver dom sadlarna har jag/vi även en Zaldi Star till, fast allround som jag brukar ha som extrasadel och red även i den jämt hemma förut. Alldels för liten för min stora röv (och långa ben) så numera har Lillen den på Kelly mest.

Zaldi Star:n - Inte just denna men en likadan.
 Jacson Leganon.

Nu ska jag sova, pluggandet gick inte jättebra men kladdkake-bakandet desto bättre(tummen upp!) sen så fastnade jag framför Franklin&Bash oxå så duschandet får vänta tills imorn :) Nattnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: