Något roligt



Idag kom laglistorna ut för div 1! Vi hamnade trevligt nog i Mellersta zonen där serien börjar lite senare än t.ex. Östra zonen, vilket innebär att vi små gotlänningar iaf hinner tävla två gånger här på ön om vi så vill innan det börjar! Jättebra eftersom det är lite osäkert hur det blir med tävling ihelgen, framförallt i 120/125 klasserna.
Ikväll ska jag sätta mig ned med min nyinköpta kalender och planera in tävlingsterminen!
Nu får vi bara hoppas att allt klickar och vi verkligen får ihop ett bra lag så we can kick some ass!! Heh ;)
Jag är iaf galet taggad redan nu, får bara hoppas Otto(och Castro med för den delen) beter sig lite trevligt och behåller sina fina form :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: