Nuuu sååå.

Har precis kommit hem från stallet. Tog en liten tur på Castro på banan barbacka, ca 30min bara. Han var väldigt lat men samtidigt väldigt fin i munnen och jobbade helt okej genom hela passet. Han är ju lite stelare i vänster sida vilket gör att han inte riktigt vill ställa sig innåt, helst vill han putta in bogen och vara rak i halsen, men icke det får han inte. ;)

Men som sagt så skötta han sig fint, kunde till och med komma ner till ridbanan utan att behöva hoppa av idag. det är ganska coolt faktiskt. ;)

Skall snart åka ut till Traume och rida Malena, sen blir det raka vägen hem och städa huset så att inte mamma behöver hålla lektion för mig och Felix hur besviken hon är på oss för att vi inte gör något här hemma.

När mamma kommer hem så skall vi åka ut till hästarna och ta en tur i skogen med Curt och Castro, hade tänkt försöka hitta något ställe där de kan pulsa i lite snö, vet inte riktigt om det finns något sånt ställe, vi får leta helt enkelt. ;)

Sen hade jag tänkt ta en liten promenad med Stina medans mamma mockar, denna plan har jag inte berättat för henne ännu, men jag har ju mockat hela veckan så idag får det minsann vara hennes tur. ;)

Nej nu kanske man skulle ta och byta om till lite ridvänligare kläder, istället för 5st mjukisbyxor och två jackor. ;) hehe



Bild tagen bara någon dag efter han kommit hem till mig, på denna tid visste jag minsann inte vilket jobb som väntade. Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: