Prisordningen

Först och främst, tack till alla som gissade, va verkligen superroligt att läsa vad ni trodde! (btw, fortsätt gärna gissa ni som inte gjort det!!)

Som jag sa så ska jag skriva ut prisordningen iaf :) Dyrast - billigast!
1. Samona
2. Sherry och Kelly (ungefär lika mycket tror jag)
3. Otto och Dillen
4. Jalle
5. Svinto
6. Ebba

Sen är ju inte alla hästar köpa samtidigt och priserna har ju ändrats framotillbaka galet mycket genom åren, och så har vi gjort några riktiga toppenaffärer(i vissas ögon,beroende på tillfälle osv heh) och fått bra hästar riktigt snorbilligt haha eller lyckats få till en bra deal på ett eller annat sätt :) (Sen har vi faktiskt såklart gjort nån sämre affär såklart som man kanske är mindre nöjd med så de jämnar väl mer eller mindre ut sig.)
Va det många av er(som inte gissade kanske) som trodde det va något såhär?


Postat av: Lovisa

Sv; Haha ja nu är jag tillbaks igen! ;) <3

2012-02-18 @ 23:52:35
URL: http://livparidskola.bogg.se
Postat av: Anonym

Nu blir man ju väldigt nyfiken på själva priserna oxå!

2012-02-19 @ 11:35:49
Postat av: Annie

Ok. Jag gissar på Samona 55000:-, Kelly 45000:-, Otto 35000:-, Svinto 20000:- och Ebba 15000:-. Har jag rätt?

2012-02-19 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: