Sjuk.

Precis hem kommen från stallet. Blev en ganska sen tur dit idag eftersom jag inte somnade förens 6 imorse, och så sov jag till 13.

Igår hade jag som mest 39.2 i feber men nu har jag bara 38.8. Så jag känner mig lite smått matt idag.

Idag tog jag och mamma en skrittur på Castro och Curt, kände att jag inte orkade så mycket annat, gick helt okej fram tills det att vi fick två hästar i rumpan, då fick såklart Castro fnatt och jag höll på att ramla av några gånger, tur att han har sin stora manke iaf. ;)

Mamma gjorde nästan allt annat idag, fast hon vägrade att mocka Castros box, så då fick jag sitta på en pall medans jag mockade, kunde inte stå upp så bra. ;) Mockade även Curts box också.

Men annars har jag icke gjort mycket idag, nu skall jag sätta mig framför tven och trycka i mig massa frukt samt cola och nyponsoppa, mysigt. :)



Postat av: Anonym

Hur kan du åka till stallet och rida om du nästan har 39 graders feber? Helt galet att riskera hälsan ju!

2012-02-28 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: