Stress stress stress

..to succes eller hur är de nu de är? Hehe ;) 

Nyss inkommen från stallet, har precis tryckt i mig en hamburgare på rekordtid vilket känns mindre bra i magen haha. Hunnit med att motionera fyra hästar (ordentligt) och fixat hela stallet på typ 5timmar. Helt okej?
Nu har jag iaf väldigtväldigt bråttom, blir typ hämtade jättesnart och måste ännu duscha och helst ska jag väl hinna platta håret oxå. Heh, bra där.

Hästarna var iaf fina allesammans, Ebba va lite dryg så hennes ridpass drog ut lite på tiden men de fick det väl vara värt. Ponnisarna va hur fina som helst på linan och jobbade på jättebra i snön. Roligt! Otto va först lite skeptisk till att springa runt i en snöig hage med mig på ryggen, men insåg efter ett tag att det va rätt kul att rejsa i snön haha. Så han fick mestadels galoppera faktiskt ;)


bilden är inte från idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: