TÄVLINGEN INSTÄLLD

Pga att underlaget frusit och det är stenhårt i Rävhagens stora ridhus har de valt att ställa in tävlingen ihelgen och istället anordna den om två veckor, helgen den 25-26 februari.
Jättetråkigt såklart då jag var så sinnes tävlingssugen men det va helt rätt val, hästarnas välmående måste ju trots allt alltid komma i första hand!

För mig, planeringsmässigt, gör det egentligen inte ett skit. Tävlingen efter WRK:s blir i vilket fall inte förens 17 Mars så det är ju nästan "bättre" att den är lite senare så får man inte massa uppehåll såhär i början. Dom kan man hellre lägga in när man kommit igång lite på säsongen och hästarna faktiskt behöver en liten paus :)

Bara att tagga om tills dess, och hoppas på att de ordnat upp underlaget. Jag har ju faktiskt en liten fördel iomed att jag rider i ridhuset en gång i veckan på skoltid och får bilda mig en egen uppfattning om underlaget istället för att förlita sig helt på andra.


Haha bjuder på en fin bild på världens bästa ponny i msvb där vi va felfria, och placerade. så kan det gå i omhoppningar! ;) Haha, men jag älskar bilden. Världens bästa Kelly:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: