Tröööööööööött

Helt sinnessjukt trött, vill bara lägga mig och dö ungefär. Dessvärre måste jag ännu duscha och plugga, mindre kul. Imorgon börjar jag först nio, men måste ändå åka in med pappa vid sextiden eftersom bussarna går så cpdåligt häromkring. Hoppar av vid Alvin och då lär vi väl sova minst nån timme, och sen tänkte vi försöka va duktiga och plugga + komma i tid till första lektionen. Heh :) På eftermiddagen har vi någon redovisning också, tagga!?

Idag har bara Otto ridits, han gick dressyrlektion imorse och han va faktiskt väldigt fin. Ibörjan va han ungefär världens tråkigaste och segaste men efter en stund blev han mjuk och fin. Hade lite damp i ena galoppen för det va en läskig gubbe i ridhusgången, utöver det var han verkligen jättefin. Lektionen bestod till större delen av att vi skulle rida på fyrkantsspåret och på långsidorna först flytta in framdelen ungefär halva långsidan, sen skulle vi flytta in bakdelen resten. I både trav och galopp, vilket var jobbigt eftersom Otto inte alls hade någon framåtbjudning i början. Men som sagt lossade han fin fint och då funkade det mesta bra. Gud så himla bra det är att rida för tränare alltså, skulle behöva göra det oftare haha. Vi avslutade med att galoppera på volter där vi växlade mellan kortkort galopp till lååååång. Där var han verkligen grymt fin och jag kunde bara sitta där och njuta :)

Nu ska jag återgå till pluggandet innan jag hoppar in i duschen och sen väntar äntligen sängen! Har en känsla av att jag faktiskt kommer somna väldigt snabbt ikväll :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: