Trött som fan

(Varning för onödigt inlägg)
SYND att man måste sitta och plugga, blööö. Har massamassa att skriva, missförstå mig inte nu för vår skola är egentligen rätt chill med inte mycket läxor, plus att vi läser i block så vi har inte så mycket olika ämnen heller.. Men iaf, när man skjuter upp allt till sista stund så blir det en del man måste göra, och då är det ju sällan man har ork eller lust tyvärr. Så nu sitter jag och försöker läsa om hälsa, samtidigt som jag försöker ta tag i mitt svenskaarbete och allt detta med ögonen i kors ungefär. Snart helg ju, woop!

Kom förresten på att jag helt glömt bort att skriva att jag red favoritponnyn kelly förut idag, piggpigg sak som fick galoppera rätt rejält mycket. trevligt att sitta på en stadig liten ponny som man faktiskt kan va säker på att man inte kommer ramla av :)



Fan nej, nu ska jag sova.. Det här funkar inte :) får försöka klämma in lite plugg emellan lektionerna imorn!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: