Dagens ridning

Resten av denna dag har väl ungefär fortsatt i samma kassa spår som innan..
Men hästarna gick iallafall riktigt bra, och det är ju alltid trevligt! Lös upp min dag litegranna iallafall..

Hoppade Otto några språng och han slog riktiga lyror idag verkligen! Tyvärr vet jag inte vad som hänt med min ridning, skyller på min jävla rygg(som är som den är eftersom jag inte tränar och stretchar den rätt osv)
Även Ebba fick hoppa lite, fast lägre då. Gjorde likadant som sist och hoppade på volt, hon va väldigt taggad och gjorde massa luftsprång, benen fort hit och dit före,efter och över hindrena! Knas! Men hon fick till många fina språng hon med! Bytte lite taktik oxå och lät henne springa full fart(typ) mot hindrena så hon ska lära sig.. Snabb i benen va hon iallafall, och gjorde inga jättehemska språng fast hon kom lite fel här och där ;)
Förhoppningsvis får jag plats på hoppträning med Otto imorn, det behövs verkligen inför helgen!
Har inte ens kommit igång med hoppningen klokt iår ännu.. Så det börjar bli dags!

Sitter för tillfället och kollar hästjobb, gud vad man vill åka typ nu! Ska faktiskt ta och försöka skriva ihop något klokt och skicka iväg lite mejl, har man lite tur så kanske det händer något!


Fine tramsson åker förstås med om jag ska någonstans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: