20120103

Idag reds Otto i ridhuset, han fick jobbas igenom ordentligt. Kändes superfräsh och fin! Jobbade massa sånt som inte brukar fungera när man rider ute, då han brukar bli sur eller lite för taggad och bocka av en! Hehe..
Typ galoppiruetter eller lite mer samling i galoppen överhuvudtaget..Passar man sig inte sitter man plötsligt på backen ;) Fan man skulle haft ett ridhus alltså. Gud så mycket enklare allt skulle bli, och jag och mina hästar hade nog utvecklats ganska mycket om man kunnat jobba klokt varje dag.
Han fick hoppa lite minihinder oxå, typ max 80cm. Fokuserade på min överkropp, att ha honom ordentligt framme och rida på ytterhjälperna. Jag hamnar nämligen väldigt lätt lite hängande på halsen, drar bara i innertygeln och då blir han ju bara böjd som en banan och tappar ju all bakbensakitiviet. Så kan man ju inte ha det! Men somsagt kändes han superfin och va verkligen rolig att rida idag! :)

Sen fick jag rida Lillens lilla korv haha. Svinto alltså, han va lite stark och olydig och hon orkade inte rida mer så då ryckte jag in. Gick väl rätt bra!

Ebba har alltså bara tre skor så hon fick vila.




Sen såg jag en rolig sak tidigare idag! Det har börjat gå lite uppåt på statistiken!
Dock så stämmer ju mätaren kattpiss måste jag säga, vet på ett ungefär hur många som faktiskt klickar sig in här och läser, och det är nog nästan dubbla, eller tredubbelt så mycket som mätaren visar. Någon annan med samma problem? Tänkte fixa en annan mätare men inte orkat. Känns ändå inte såååå himla viktigt.


Postat av: karroannie

hur många unika har ni? :)

2012-01-07 @ 21:34:14
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: