Bloggsvar (Ronja)

Eftersom jag för tillfället har ett litet uppehåll från min andra blogg så tänkte jag svara på en kommentar här som jag fick på den. :) Det mesta har jag nog redan svarat på, men lite kan jag tillägga iaf. :)

Anonym om Falskt alarm.:
Vi vill se film från träningen såklart :) Vad är det för häst? Ska du ha den nu? KAn du inte ta några bättre bilder på den? :)


Svar:
Han är 5år e. Corlensky G. Har inte gjort speciellt mycket i sitt liv, och nu har han bara varit igång lite mer än 2 månader tror jag. Så han är precis igångsatt efter en ganska lång vila.

En riktigt söt häst som försöker göra sitt bästa hela tiden.

Självklart skall jag försöka ta lite bättre bilder på honom, men det är lite svårt eftersom jag rider honom medans mamma och pappa jobbar så jag har ingen som kan ta kort, och våran kamera är så himla dålig inomhus så det är snudd på omöjligt att få ett bra kort. Men jag skall iaf försöka att få med pappa på nästa träning så kan han ju ta något kort när vi står still iaf. :) haha







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: