Bloggsvar (Ronja)

m om Det är svårt, jag hatar den här jävla skiten!!!:
varför ska du ta farväl? :(


Svar: Eftersom vi inte har någon fodervärd för tillfället samtidigt som jag behöver en ny häst så skall vi kanske byta Curt mot en 3åring, vilket jag inte är helt glad över eftersom det jag behöver är hoppträning samt tävla mer, och det kan man ju inte precis göra på en 3åring som aldrig är sutten på, men det är helt okej stam på iaf.

Igentligen skull han åkt i Söndags, men vi fick inte tag på någon hästbuss att låna, våran egna är det fortfarande sommardäck på och pappa har ingen lust att byta 6 däck för en liten tur. Vi använder den ju ingenting på vintern eftersom jag inte tävlar nu ändå.

Men ja det är inte kul att bli av med honom efter mer än 9 år tillsammans, han är ju en i familjen. Men jag vill ju utvecklas och bli bättre så då har man inte så stort val tyvärr, hade varit lättare om man var rik, eller hade egen gård, då hade han varit kvar hela livet, som sagt han är mitt lilla lyckopiller. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: