Bra dag tillsammans med bästa Sara.

Först åkte jag till rävhagen vid 9 och filmade Sara när hon hoppade ottototto, vilket gick fiiiint! :) Sen fick jag den STORA äran att trava av honom medans Sara och de andra plockade bort hindren, alltså den där hästen är ju helt underbart fin. MUMS!



Sen tvingade jag med Sara ut till mina hästar. Sara fick ta Curt på en liten sväng och jag tog Stina. Eftersom de inte har några snösulor så finns det inte så många ställen som man kan rida på, men vi hittade en åker där den mesta snön hade försvunnit iaf. :)

Red bara en väldigt kort tur på dom, men ändå höll jag på att ramla av minst 20 ggr. Det är du inte lätt att rida barbacka på en häst som är klotrund och springer med huvudet rakt upp och bakdelen före framdelen. Min ponny var crazy idag. x)


Min fina lugna dressyrponny, eller(?)

Sen åkte jag ut till Dahrves och red Obelix, en liten tur i skogen idag igen, han skötte sig finfint även denna gång. :)



Sen åkte jag ut till Hästnäs igen och tog en tur på Castro på banan. Banan var väl kanske inte i bästa skick, fryst på vissa ställen, helt okej på andra och lite "bucklig". Men det gick helt okej att rida där ändå.

Förutom att jag var tvungen att backa honom hela vägen till ridbanan, eftersom vi annars bara stod på bakbenen eller backade mot stallet, så var han väldigt fin idag, mjuk i munnen och trots ridbanans skick så skötte han sig hur bra som helst. :) Det är min häst det!



Trot eller ej men jag har faktiskt lagat mat två dagar i rad nu, vuxen poäng till mig!

Postat av: Alida Strange ♥

VART ÄR ALVA!!??

2012-01-18 @ 22:02:24
URL: http://strangenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: