Dag 3- Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan


Det är väldigt mycket saker som man inte skulle klara sig utan, men de flesta sakerna är ganska självklara och inte bara "utrustning" om ni förstår vad jag menar, men här kommer iaf lite som jag inte skulle klara mig utan:


-Min sadel (Prestige Michael Roberts) Från början har den varit en test sadel så det står TEST över ena sadelkåpan, dock syns det inte speciellt mycket längre, men pga detta så var den ganska billig iaf. En helt underbar sadel!

-Träns+ ett par bra och sköna tyglar

-Hinder

-Mjukisbyxor, tycker inte om att klämma in mitt fläsk i trånga ridbyxor. ;)

-Ridbana/Ridhus eller någon äng, man kan nog inte klara sig utan något bra ställe att rida igenom hästen på!

-Täcken

-Hage, skulle aldrig kunna ha min häst i ett stall där de aldrig fick gå ut. De måste ju få vara hästar.

-Min Almanacka, skriver upp varje dag vad jag gör med mina hästar så att jag har bra koll på dom.

Ja det var väl ungefär allt jag behöver :)


Dag
1- Presentera mig och min häst
Dag 2- Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3- Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4- Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: