Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg

Jag tror nästan att alla har förstått vad det är jag helst shoppar till mig och mina fyrbenta kamrater, men för er som missat detta så tar jag det en gång till. ;)

Först och främst så är det hjälmar som jag har väldigt lätt att samla på mig, har för tillfället 5 "fin hjälmar" och en träningshjälm. Eller egentligen så är det väl bara 4 hjälmar som är helt mina, den ena är mammas, men jag snor den av henne ibland. ;)



Här har vi hela familjen samlad, från vänster:
Antares Blå blank, GPA Speed Air (Flagga), Charles Owen Leather Svart/Guld, HV Polo Brun läder, GPA Speed Air Blå/Blå

Sen har jag min Three Horses träningshjälm som icke är med på bild. :)


Sen har vi problemet med att jag samlar på mig massor med luvor, många utav dom har jag aldrig använt eftersom jag inte har något schabrak som matchar....



Har köpt fler sen detta kort togs också....


Och på senare tid har jag även samlat på mig endel swarovski pannband, eller egentligen allt som har med swarovski att göra, de blingar ju så fint! Väntar även på ett till pannband med guldfärgade stenar.....




Ja det här var nog de saker jag helst lägger pengar på. :)


Dag
1- Presentera mig och min häst
Dag 2- Det bästa/sämsta med min häst

Dag 3- Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan
Dag 4- Favoritbilderna på min häst
Dag 5 – Något annorlunda med min häst
Dag 6 - Det här shoppar jag helst i hästväg
Dag 7 - Min favoritgrej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 9 – Mitt bästa hästminne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet och omgivningen
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 – En ny tagen bild och 5 punkter som beskriver min häst
Dag 14 – Varför får ridning mig att må bra
Dag 15 – Något jag och min häst har gjort som jag är stolt över

Postat av: Anonym

Är din gpa hjälm med flagga till salu? ;)

2012-03-01 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: