Dåligt med ridning

Har varit riktigt kass på ridfronten senaste två dagarna..
Igår red jag bara Otto i ridhuset, skulle egentligen ridit Ebba oxå men fanns helt enkelt ingen ork till det..
Otto va väl fin iaf, lite seg tillochfrån bara. Han känns hemskt fin just nu faktiskt måste jag säga!

Idag skulle jag ridit Kelly och Ebba men vi har inte fått på några snösulor så de fick va. Lite irriterande då Ebba inte egentligen funkar att vila men finns ju inte så mycket att göra åt det. Imorgon måste iaf båda gå, sen får vi se om kanske båda hästarna får hoppa på onsdag :)

Annars så hoppas jag ni röstar åtminstonde en gång på Roffe nu ikväll för Jerringpriset!
Bara att ringa: 099-20603

Är ju faktiskt ingen annan ryttare som fått detta pris och om någon är värd det så är det väl våran RGB!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: