Den där hästen.

Jag tror att min stora fux har kommit in i en trots ålder, man brukar ju komma in i dom när man är 17 år gammal....

Han är en gris varje gång man skall rida iväg från stallet, visst har han betett sig dåligt förut också, men nu är det varje gång. Idag slutade det med att jag fick hoppa av igen och backa honom för hand. Men sen när man väl kommer till de ställerna där han skall jobba så är han en liten GUD att sitta på, helt underbar.

Och det är väl kanske tur för honom. ;)

På våran tur hemåt idag så mötte vi även rovfågel, jag kan ju säga att både jag och Castro höll på att skita på oss. ;) Den måste varit minst 2m mellan vingarna, så den var inte speciellt liten heller. Usch. Och sen satt den sig på en stolpe som står på ena kanten av järnvägen och glodde på oss, så det fick bli en lång omväg ut på åkern för vår del, inte tänkte då jag bli fågelmat. ;)



Fick iaf en liten dålig bild på fågeln, den kanske inte ser så jätte stor ut på bilden, men jag kan lova er, den var gigantisk. ;)

Postat av: misan

Du vet väl att rovfåglar söker efter gamla och sjuka djur så det var väl Castro han var ute efter ha ha ha!

2012-01-27 @ 06:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: