Detta har man hunnit med hittills.

Åkte först till stallet och red en sväng på banan på Castro, han skötte sig väldigt bra och har helt plötsligt fått en otroligt fin galopp i högervarvet. :)



Sen hann jag även med att mocka till alla hästar och lägga in hö i boxarna.

När jag var klar med allt i stallet så åkte jag hem en snabbis och tryckte i mig lita pannkakor innan jag åkte vidare till Traume och red en unghäst.

Hon som äger den ramlade av förra veckan och bröt handleden (?), så för att den inte skulle  stå helt så frågade hon mig om jag ville rida den någon gång i veckan, och det tackar man ju inte nej till. :)

Men det gick väl helt okej, den är ganska grön och väldigt känslig, samtidigt som den var väldigt pigg, men som sagt så gick det helt okej och jag överlevde iaf. ;) Haha

Sen åkte jag hem igen och nu sitter jag och trycker i mig ännu mer pannkakor. ;)

Skall väl snart ut till stallet igen och ta en skrittur på Curt och Stina, Curt får antagligen vara handhäst idag. :)


Och sen skall jag även försöka hinna klippa honom.

Hörs senare! :)



Förresten är det någon som är intresserad utav en liten film från Obleix första hoppträning igår så kan jag fixa det eftersom mamma var med och filmade. :) But only if you are intrested! ;)

Postat av: sara

i wanna see!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-01-20 @ 15:11:28
URL: http://gotlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: Alida Strange ♥

2012-01-20 @ 16:49:41
URL: http://strangenilsson.blogg.se/
Postat av: Alida Strange ♥

sv; hitta henne!!!

2012-01-20 @ 16:50:07
URL: http://strangenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: