Div 1 lag.

Håller på och försöker få ihop ett Div 1 lag, tyvärr så är vi väldigt sent ute då anmälan går ut imorgon.... Men men.


Här på Gotland går bara Div 1 för ponnysar och inte för ridhästar, så därför kan ponnysarna ha ett Elit lag men inte de stora eftersom man måste kvala in. Lite tråkigt, skulle ju varit kul att ha ett elitlag från början istället för att börja på Div 1, det går ju trots allt bara i 1.20-1.30m.

Men iaf så tänkte vi försöka få fram ett lag. Och då ett säkert och bra lag såklart så att vi kan få till ett Elitlag 2013. ;) Haha

Än så länge så är det Jag, Sara och Louise. Men om vi inte får till en bra sista så blir det inget. Helst skall man väl ha ganska många som kan vara med och sen tar man de som är i bäst form för dagen till laget, eftersom varken Castro eller Otto är supersäkra, eller om de är på humör så går de oftast nolla, men det gäller att de skall vara på humör också. ;) haha

Så om det är någon som är sugen så är det bara att höra av sig till oss, senast imorgon då. ;)


Postat av: Malin

Hej (=

jag undrar om ni vet någon som kan ändrar bom på min hoppsadel här på Gotland eller blir det att skicka den på fastlandet?

jag har en brun prestige golden star.

eller vet ni någon annanstans man kan göra det?

kom gärna med förslag

2012-01-31 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: