En helt okej dag.

Har ridit Castro och Curt på banan idag, sen har Kalle kommit och ridit en liten sväng på Curt också.

Modern min har ridit tjockisStina idag.

Sen har jag även städat lite i stan, och imorgon lär det bli mera.

Mamma slutar sin semester imorgon så då har jag alla hästar för mig själv en tid framöver, UNDERBART! Mycket bättre när man har djuren för sig själv. Jag är lite snål när det gäller mina hästar förstår ni, inte många som kommer upp på deras ryggar inte. ;) haha

Och så har jag märkt att mamma har blivit ganska lat när hon rider på sista tiden, hon anstränger sig inte precis, vilket gör att hästarna inte anstränger sig och sen vill hon alltid ut i skogen. LAT är vad hon har blivit. Haha

Nej nu skall jag gå vidare till Tven istället. Hörs mer imorgon. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: