Ett litet snabbt mobilinlägg innan min date med John Blund börjar.

FÖr fÖrsta gÅngen sen jag vet inte nÄr sÅ Är jag den fÖrsta i sÄng i familjen.
TÄnkte bjuda pÅ en liten snabbÖverblick Över min dag nu.
FÖrst tog jag en tur pÅ Castro pÅ banan dressyr, underbart fin var han idag!
Andra ut var Curt, Även han dressyr pÅ banan, och Även han, tro det eller ej, var helt underbart fin.
Stina blev vaccinerad idag sÅ hon fick vila.
Kl 18 red jag fÖrsta lektionen pÅ Obelix och han skÖtte sig hur bra som helst, riktigt duktig var han! :)
Sen hem och laga mat till hela familjen.
Imorgon stÅr detta pÅ schemat.
Upp tidigt och ut till hÄstarna och iaf hinna rida en och mocka till alla innan 12
Vid 12 skall jag vara ute pÅ Traume och provrida en 5Åring som jag kanske skall rida ett tag framÖver.
Sen ut till mina hÄstar igen och rida resterande tvÅ och raka Curt och fixa manen och svansen sÅ han blir fin.
Och sen kanske Åka till arbetsfÖrmedlingen.
Efter det hem och stÄda lite, om jag orkar.
FÖr att vara arbetslÖs sÅ hÄnder det ÄndÅ ganska mycket i ens liv. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: