Filmerna



Okej, ja Ebbas runda är väl inte jättevacker. Massa tjafs med huvudet, orytmsikt och vingligt + att jag sitter som ett retard. Men nu känns det som det hänt lite lixom, finally! Men nu blir det på med martingal, igen.



Ottos första runda, rätt nöjd med den faktiskt. Blev lite för snabb förhållning emellan trean och fyran(kombinationen) så han överreagera lite. Och jag tycker inte hans ryck är så farliga haha. Han gör det ju i slowmotion typ och låter mig kravla tillbaka nästan varje gång ;)



Sen dagens dumheter i en egen liten film då.. Typ första gången han inte stannat när jag varit påväg av.. Eller ibland försätter han ju bocka omkring men han har aldrig dragit iväg. Men som ni ser, det va ju inte så jättedramatiskt eller farligt, hade jag inte blivit sparkad hade det nog varit lugnt lixom. Otur!


Sen btw, huuuuuur söt är inte Ronja? Haha, LOVE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: