Fredagkväll

och min kommer tillbringas hemma i sängen eller soffan, jag är ju inte särskilt social av mig så de funkar super!
Kom precis in ifrån stallet, har kört ur all halm ur stonas boxar och strött med spån istället så får killarna ha halm då de funkat bra för dom. Lille fettot Svinto får ju rätt lite hö på kvällarna så de är ju super så han har något att sysselsätta sig med eftersom de blir rätt lång tid utan mat. Och Otto är betydligt lugnare när han står på halm verkar det som, så win win alltså ;)


den lille fläskisen i somras! Eftersom han är en liten gris så brukar jag få rida honom lite då och då för både han och lillens skull. Synd att man inte kunde rida b-ponny forever haha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: