Händelserik dag

Inte hänt särskilt mycket idag, har suttit och räknat matte hela dagen vilket gått cpsegt.. Jag och matte, det stämmer inte riktigt.. Va faktiskt ute en sväng i stallet förut och hjälpte lillen fixa Kelly inför hoppträning, och så mockade jag en box och gav mina hästar eftermiddagshö. Dom va ju lagom knäppa och rusade runt mig bockandes och sparkandes, så blir dom efter två dagars vila haha. Monster!

Kan förresten gå utan kryckor nu, dock är jag ganska långsam och går som ett retard men ändå! Blir nog alltså skola imorgon, och så tänkte jag att jag skulle rida mina hästar i ridhuset på kvällen.. Eller longera kanske ;)


bild ifrån min och dillens sista tävling, snutten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: