Helt random sådär

Hej här händer det inte mycket. Kom hem för ett tag sen och nu ska jag skynda mig ut i stallet och fixa!
Ridhuset ikväll, ska bara rida igenom båda mina lite för imorgon ska Otto gå hopplektion på skolan och sen ska ev Ebba ut på äventyr oxå! Under tiden jag håller på med hästarna tycker jag ni kan bomba på med massa idéer om vad jag och mina kära kompisar(speciellt ALVIN!!!) ska skriva om då det verkar som att vi alla är lite smått omotiverade för tillfället! Vet att jag fortfarande har ett inlägg att skriva som ni bett om och det kommer, ska försöka göra det ikväll!


Postat av: Anonym

Vad ska ni alla göra när ni blir stora? Dvs jobba med efter gymnasiet?

2012-01-17 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: